web analytics

Una scurta despre magazinele online – firme care nu vor să încaseze

Este amuzant când vezi că au trecut 2 ani de pandemie, o lună și jumătate de război și antreprenorii români nu au învățat absolut nimic din treaba asta. Până la urmă clientul are dreptul de a alege cu ce furnizori să lucreze dar te seacă maxim să pierzi câteva zile degeaba doar pentru că nu înțeleg cum funcționează comenzile online.

  • comandă de niște cărți de vizită. Nu multe, ci vreo 50 de bucăți, încă din 15 aprilie. A trecut weekendul, a trecut pastele, a trecut 1 mai dar 20 de zile mai târziu băieții ăia încă mai caută cerneală pentru imprimantă. La telefon se dă din umeri, că cei care se ocupă nu pot fi contactați telefonic, dar să mai stau. Și uite așa voi sta iar când o să vină curierul mă fac că refuz coletul.
  • comand la final de martie niște cărți de vizită cu NFC pentru un partener. Comandă livrată super repede. Pe 5 aprilie găsește furnizorul un mesaj de al meu în care mai ceream încă o comandă, clarificăm că vor fi imprimate față-verso. Nu am mai auzit nimic despre el nici până astăzi.
  • comand zilele trecute o mașină de tuns iarba și iau de la vendor pentru că promitea livrare a doua zi. A trecut și a doua, a treia, deja suntem în a patra și vendorul nici măcar nu a predat curierului comanda. Soluția? Anulat comanda, restituit banii și am luat de pe eMAG cu livrare mâine seara, cu 10 lei mai ieftin transportul si vreo 114 lei mai ieftin produsul.

Asta e nivelul. Nu e reprezentativ pentru întreaga piață dar fix ăștia care nu fac treabă țipă cel mai tare. Din păcate, singura pedeapsă pe care o poți aplica unui comerciant este refuzul de a prelua coletul sau retur în perioada legală. Pe banii lui.

INTERTRANS DAN S.R.L.
INTERTRANS DAN S.R.L.
  1. Te bagi pe bricolaj?

    Cristian Iosub